Sevgilim “askerde büyük bi kavga çıkmıştı ve korkudan altıma etmiştim” dedi?

“Ergenken özgüvensizdim sosyalleşme problemlerim vardı, askere gittikten sonra değiştim ama tam değişmem 25 yaşıma gelince oldu, hatta askerde büyük bi kavgada altına etmiştim korkudan” dedi. Çok ezik geldi gözüme ya. Erkekte özgüvene dikkat eden biriyim çünkü. Gene o kavgayı yaşasan gene eder miydin altına dedim. Belli olmaz, Her insan yenebilir ve yenilebilir, önemli olan mücadele etmektir dedi. Gerçek ezik olsa şöyle asarım şöyle biçerim diye kakalardı kendini diye düşünüyorum ama yoksa kendi mi avutuyorum? Bu adam ezik mi?

Sevgilim “askerde büyük bi kavga çıkmıştı ve korkudan altıma etmiştim” dedi?
Cevapla