Birine 6 veya 7 senedir falan platonik olmak sapıklık mı oluyor yoksa aşk mı?

Biz aynı unı aynı bölümde okuduk ama okurken aramızda bir samimiyet yoktu. Merhaba merhaba en fazla. 2016 Senesınden beridir devamlı benimle ılgılenıyor ama ben ondan hoşlanmıyorum o şekilde... defalarca kez belirttim ama bir kaç ay sonra hıç bir şey olmamış gıbı yazıyor görüşmek istiyor. Bunca zamandır silmedim cunku aynı okuldandık ayıp olur falan dedim ama o kadar soğuk davranmama rağmen senelerdir şansını deniyor.

En son tatile çağırdı beni kamp yapmaya bu resmen saçmalık ancak sevgililer evliler yapar bunu.

Sizce

Birine 6 veya 7 senedir falan platonik olmak sapıklık mı oluyor yoksa aşk mı?
Cevapla