Sevgilimle ara verdik 2 gün hiç yazmadım dinlemek istiyorum diyordu sürekli ne kadar süre istiyorsun dedim 3 ay dedi kızdım?

Peki yazmam 3 ayın senin olsun hoşçakal dedim kapattık yine yazdı diğer gün napıyorsun diye eve geldim dedim aramış ulaşamamış uçak moduna mı aldın falan dedi yok dedim hastaymış çok üzüldüm aradım 2 3 defa hastayım halim yok ŞÜTFEN kapatalım dedi bağırdı en sonunda yine arayınca benden soğuduğunda söylemişti ben çok kavga ederdim bunalmıştı seviyorum ama yetmiyor diyordu napıcam bilmiyorum 😔 gidiyor ama yazıyor da

Sevgilimle ara verdik 2 gün hiç yazmadım dinlemek istiyorum diyordu sürekli ne kadar süre istiyorsun dedim 3 ay dedi kızdım?
Cevapla