İşten erken çıkınca karımı başka bir erkekle bastım ne yapmalıyım?


Fabrika dan biraz öğlen eve geldigimde karimla baska bi adami gordum yatakta? Asıl şaşırdığım yanıysa öyle kaçamak falanda değil adam aşkım aşkım diye bağıryordu karımda inliyodu. Normalde sakin guler yuzlu bi insan olmama rağmen elime bicak falan aldım ilk anda sinirle ikisinide bicaklayasım geldi ama bisey yapamadım. Karın artık seni cekici bulmuyo falan yazmayın adam yakisiklida degildi.

Karımda ailesinin yanına gitmişti. babası evden kovmuş dün ağlayarak eve geldi. özur falan da dilemedi yuzume bile bakamiyo. odadan disarı cikmiyor konuşmadığımız zaman. Ağlıyor sadece. Ne yapmalıyım boşansam kızım annesiz kalsin istemiyorum. Affedersem midesizlik yapacağımın farkindayım

İşten erken çıkınca karımı başka bir erkekle bastım ne yapmalıyım?
Cevapla