Fabrika dan biraz öğlen eve geldigimde karimla baska bi adami gordum yatakta? Asıl şaşırdığım yanıysa öyle kaçamak falanda değil adam aşkım aşkım diye bağıryordu karımda inliyodu. Normalde sakin guler yuzlu bi insan olmama rağmen elime bicak falan aldım ilk anda sinirle ikisinide bicaklayasım geldi ama bisey yapamadım. Karın artık seni cekici bulmuyo falan yazmayın adam yakisiklida degildi.
Karımda ailesinin yanına gitmişti. babası evden kovmuş dün ağlayarak eve geldi. özur falan da dilemedi yuzume bile bakamiyo. odadan disarı cikmiyor konuşmadığımız zaman. Ağlıyor sadece. Ne yapmalıyım boşansam kızım annesiz kalsin istemiyorum. Affedersem midesizlik yapacağımın farkindayım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer