Bı kız sevdim tam 10 yıl. Ben onun , o benim ilk sevgilisiydik. 7 yıl sevgili kaldık ve o beni bıraktı gitti. ve ben hala oradayim?

Aradan 7 geçti o evlendi çocugu oldu ama ben hala onun beni bıraktığı otogardayim. Ruhum orada Hani derler ya sevmeye kiyamamak işte öyle sevdim. Şu an bile bı kere gelip bana sarilsa sanki ben bir kuş gibi hür bı bebek gibi. Günahsız olacağım. Ve bazen uyandığımda kabus gördüğümü düşünüyorum ciddi ciddi öyle olmasını diliyorum neden bu kadar sevdim ve ben neden o otogarda otobüsün arkasında kaldım hala

Bı kız sevdim tam 10 yıl. Ben onun , o benim ilk sevgilisiydik. 7 yıl sevgili kaldık ve o beni bıraktı gitti. ve ben hala oradayim?
Cevapla