Sevgilimden ayrıldıktan sonra 4 ay sonra başkasıyla nışanlandı şimdi de evleniyorlar?

Canım çok acıyor.. bir sene bile geçmeden başkasını bulup onunla evleniyor.
2 sene boyunca onu beklerken beni yarı yolda bırakıp 4 aylık tanıdığı kızı seçti. Benim dünyam üzerime yıkıldı. O kadar çabaladım onu bekledim hep ama o onu tercih etti. Kendimi kandırılmış hissediyorum. İçim buruk ara ara ağlıyorum içim yanıyor. Bir senedir böyleyim ve değişmiyor. Bana lütfen yardım edin. Hayatıma da kimse girmiyor, girse de unutsam diyorum ama olmuyor. Ben hep mutsuz mu kalcam 😔
Sevgilimden ayrıldıktan sonra 4 ay sonra başkasıyla nışanlandı şimdi de evleniyorlar?
Cevapla