hiç seninle ilgili bir konu değil bu arada söyleyeyim.. tamamen kendi meselesi.. ama birileri ile tartışıyor, ne yaparsın?
ben dahil olurum valla tutamam kendimi.
hiç seninle ilgili bir konu değil bu arada söyleyeyim.. tamamen kendi meselesi.. ama birileri ile tartışıyor, ne yaparsın?
ben dahil olurum valla tutamam kendimi.
Onun yanında olduğumu hissettiririm evet. Kendini her ne kadar savunabilse de bu avukatlık değil, destek olmaktır. Onu savunmaya geçerim yani.
İki kadının tartışmasına bir erkek olarak dahil olmam ama karşıdaki kişi erkekse hemen dahil olup gereken müdahaleyi jet hızında yaparım.
Cevap
13Cevap
Karışırım hatta ondan daha çok dahil olurum :D
Ahanda ben
Tam bir cadıya dönüşürüm ben duramam :D sevdiğime laf edenin ağzını carrrtt diye ayırırım shsksh
Heheheh işte bu!
😬💞
Evet olurum tabi ki
Tartıştığı kişinin kim olduğuna bağalı, ablası, babası ya da çocuklar ile tartışıyor ise karışmam.🙂
İster haklı ister haksız olsun, eşimle ve/veya sevgilimle kim tartisirsa karşısında beni bulur eşime / sevdigime A.. kelimesi bile diyemez.
Konuyu anlamaya çalışırım. Sonrasında duruma göre hareket ederim.
bizim olay apartman whatsapp grubunda gerçekleşti.
benim eşim yönetici. bir sorun çıktı. eşim müdahale etti. ama sorunu çözecek kişinin babası ölmüş ve elemanına sorunu aktarmayı unutmuş. kadın eşime söylenmeye başladı. eşim sakin sakin cevapladı. baktım kadın çok yükseldi... daldım araya. yeter dedim. bi geri dur. :)))
* eksik anlatmışım... sorun, bir daire ile alakalı idi ve daire sakini kadın eşime söylenmeye başladı... olay böyle işte... durmadım duramadım...
Sakin sakin müdahale ettim zaten. Kadın tam bir arıza. En son lütfen yeter artık dedim.
Sevgilimi sakinleştirmeye çalışırım. Yangına körükle gitmem, dövüşürler mövüşürler falan.
Haklı olup olması farketmez kimse tartışamaz azraili olurum
Bence karışmamak en iyisi ama bazen tutamıyor kendini insan ortada darp yoksa gerek yok karışmaya.
Fark etmez. Kadınıma kimse kabalık edemez. Meselesini benle çözmek zorunda kalir.
Enfes girişlerim olabilir ddjdjs
karşı cins ile tartışıyor diyelim, tartışmaya dahil olman ne kadar sürer?
:))))
Eğer gerektiren bir konu ise arya girerim.
karşı cins ile tartışıyor diyelim, araya girer misin?
Benim için cinsiyet fark etmez eşim haklı ise onun haklı olduğu bir durum isede girerim araya kadın erkek cinsiyet ayrımı etmem. Konuşmanın tartışmanın cinsiyeti olmaz.
pekii
Ahlaki sıkıntılara karışmamak lazım
Nett karışım Sivaslıyım ben 😅😅😀
Ayirmaya calisirim ya oyle sey mi olur ergen miyiz
kavga değil, bir tartışma ve karşı cins ile girişiyor. dahil olman ne kadar sürer?
Gerekiyorsa evet yoksa karismem
karşı cins ile tartışıyor diyelim. durum değişir mi?
Yalnız mı bırakcam
Olurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?