Merhaba,
Yukarda yazdığım gibi erkek arkadaşım bana çok kırıldı 2 haftadır sadece soğuk soğuk yazıyor.
Konu acılmıştı ve bana evlendiğmizde çalışmazsın başkasının parasına mı muhtac olacaksın felan dedi bende ısrar edince çalışacam diye bozuldu nasıl istiyorsan öyle yap senin hayatın dedi üstünde hemen mesaj attım tamam çalışmam diye ama bir işe yaramadı
neyse işte sonrada yazmadı zaten hep ben mesaj attım soğuk soğuk yazdı hep bir ara iyi olacak gibi oldu arayı az kaynattık sonra bana birşeyler için kızmıştı bende hep dır dır ediyon sen yav pff -_- diye yazdım şaka yaptığîmı gayet iyi biliyo ama bana beğenemiyorsan yollar belli dedi... Yine soğuk soğuk yazmaya devam etti 2 gün önce hep böyle mi devam edecez diye sordum oda inceldigi yerden kopar dedi
Benim aşırı derece gücüme gitti bu... ayrılmak mı istiyorsun dedim bana en mantıklısı o olur dedi en azından birbirimizi daha fazla kırmamış oluruz birbirimizden nefret etmeden arkadaşca koparız dedi. Ben ayrılmak istemediğimi söyledim elimden geleni yapacam dedim onu birdaha asla üzmemek için gercekten ayrilmak istoyormusun dedim oda isteyip istemem biŕsey değiştirmes ben ayrılıkda demiyorum dedi ama gidişat onu gösteriyo dedi... bide artık sevmiyormusun diye sordum kendinen uzaklaştırıyorsun dedi..
Kendisi türkiyede yaşıyor ben yurtdışındayım en son 2 ay önce görüştük.. yanına gidebilsem gönlünü hayde hayde alırım ama böyle mesajlarla çok zor ben ne yapacağımı şaşırdım ağlaamaktan gözlerim kan canağı oldu... en iyi ihtimal ikinci ayım başlarında gidebilirim yanına
Nasıl gönlünú alırım onun? Nasıl yumuşar yine? Gercekten onu kayıp etmekten çok korkuyorum geleceğimi onunlan paylaşmak istiyorum oda biliyor bunu ama durum çok kritik...
Cevaplarınız için teşekkürler
Yukarda yazdığım gibi erkek arkadaşım bana çok kırıldı 2 haftadır sadece soğuk soğuk yazıyor.
Konu acılmıştı ve bana evlendiğmizde çalışmazsın başkasının parasına mı muhtac olacaksın felan dedi bende ısrar edince çalışacam diye bozuldu nasıl istiyorsan öyle yap senin hayatın dedi üstünde hemen mesaj attım tamam çalışmam diye ama bir işe yaramadı
neyse işte sonrada yazmadı zaten hep ben mesaj attım soğuk soğuk yazdı hep bir ara iyi olacak gibi oldu arayı az kaynattık sonra bana birşeyler için kızmıştı bende hep dır dır ediyon sen yav pff -_- diye yazdım şaka yaptığîmı gayet iyi biliyo ama bana beğenemiyorsan yollar belli dedi... Yine soğuk soğuk yazmaya devam etti 2 gün önce hep böyle mi devam edecez diye sordum oda inceldigi yerden kopar dedi
Benim aşırı derece gücüme gitti bu... ayrılmak mı istiyorsun dedim bana en mantıklısı o olur dedi en azından birbirimizi daha fazla kırmamış oluruz birbirimizden nefret etmeden arkadaşca koparız dedi. Ben ayrılmak istemediğimi söyledim elimden geleni yapacam dedim onu birdaha asla üzmemek için gercekten ayrilmak istoyormusun dedim oda isteyip istemem biŕsey değiştirmes ben ayrılıkda demiyorum dedi ama gidişat onu gösteriyo dedi... bide artık sevmiyormusun diye sordum kendinen uzaklaştırıyorsun dedi..
Kendisi türkiyede yaşıyor ben yurtdışındayım en son 2 ay önce görüştük.. yanına gidebilsem gönlünü hayde hayde alırım ama böyle mesajlarla çok zor ben ne yapacağımı şaşırdım ağlaamaktan gözlerim kan canağı oldu... en iyi ihtimal ikinci ayım başlarında gidebilirim yanına
Nasıl gönlünú alırım onun? Nasıl yumuşar yine? Gercekten onu kayıp etmekten çok korkuyorum geleceğimi onunlan paylaşmak istiyorum oda biliyor bunu ama durum çok kritik...
Cevaplarınız için teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar