Fakir ama çok cabalayan erkekleri seviyorum arkadaşlarım bana cahil diyor haklılar mı?

gerçekten ilerde mesela bir iş sahibi olup sevdiğim adama pahalı şeyler almak isterim bunu düşünmek bile güzel geliyor, fakir derken işsiz değil fakir ama çok çalışan cabalayan erkekleri seviyorum bunda kötü bir şey mi var

Fakir ama çok cabalayan erkekleri seviyorum arkadaşlarım bana cahil diyor haklılar mı?
Cevapla