Kızlar, Matematik hocama karsi bir nedeni yokken duygu beslemem nirmal mi?

Lise son sınıf ögrencisiyim 18 yasindayim ve aramizda 8 yas var bizim okula sonradan geldi ilk gördügümde ciddi anlamda nefret etmiştim ama sonrasında zamanla bu duygum bir hoşlantiya dönmeye başladı icten ice biliyorum imkansiz oldugunu ama yinede bir umut diyorum yil sonu mezun olduktan sonra bu duygularımı ona söylesem bir karsılık görürüm belki veya görebilir miyim (matematiğim cok kötü ve öyle olamaya da devam ediyor ariyeten adamında onadan hiaslanmami saglayacak bir ilgisi falan da yok) onun dersleri son iki saat ve erkenden ders bitirdigi zaman ya da tenefüslerde sınıfta oturuyor ve sohbet ediyoruz göz kontağı kurmak cok mutlu ediyor ve iyi hissettiriyor sanırım kacınılmaz bir durum lütfen bana tafsiyelerde ve önerilerde bulunabilir misiniz

Kızlar, Matematik hocama karsi bir nedeni yokken duygu beslemem nirmal mi?
Cevapla