Kafaniz güzelken saçma sapan mesajlar attığınız oldu mu?

Ben atmişim kafam çok iyiydi işte eski sevgilime attığım fakat cevabini bir bir buçuk ay sonra aldiğim anektod :)

Seni seviyorum neden seviyorum biliyormusun bir beklentim olmadigi icin hayallerimin yikilmiyacagini bildigim icin seni uzaktan sevmek yakindakilere guvenmekten daha guvenceli benim için ben seni seviyorum cunku kendimi koruyorum bu ne kadar disarda uzucu bir tablo olustursada seni karsiliksiz sevmek seni unutmamak bir kez daha yelken acip batmaktan daha guvenli senle yasadiklarimi bir daha kimseyle yasamamak maziye gommek ama kendimde maziye gömulu yasamak herneyse kafam cok iyi seni sevmek sakinlik huzur guvence tamda istediğim sey iste nerdesin kimlesin hic bilmeyeyim ama aklimda kalan halinle seni seviyim

Whatsapa uzun zamandir girdiğini gormemistim sanirim numara degistirdi diye umudu kestim bugun msji yeni gordugunu iddia ederek napyosun diye sordu bende engelledim geçmişe dönmeye niyetim yok iyi yapmişmiyim?
Güncellemeler
+1 yıl
☆☆☆☆☆☆☆
Kafaniz güzelken saçma sapan mesajlar attığınız oldu mu?
Cevapla