şu an bende aynen böyleyim, bir çılgınlık yapıp arasam mı eniştenizi😄 


Sen yeter ki ara yavrum
Cevap
4Cevap
Evet konuşurum
kadınlara yakışıyor bu durum ya
ama bir erkekte güzel durmuyor nedense :p
Ara ara 2 ay önce de ben yapmıştım garnier maske çok indirimdeydi denedim.
Ara nolacak sanki ilerde her halinle görmeyecek 🤣🤣
Ara ara hiç bir sıkıntı olmaz bence ✌🏻
Konusurm her halimi göreblr
ben görüntülü konuşmayı sevmem ki
Asla. Korkutmaya gerek yok 😂
Maske varken yüzüm kaaılıyor nasıl konuşcam
Kasılıyor
"Bö öcü" de korksun 🙄
Konuşurum , konuşmuşluğum var 😂
Evet görüşürüm daha güzel olur
Ya ne alak kurban olim ne olmus
Konuşurum tabi Bi sakıncası yok ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar