Beyler birine yazarken merhaba ile başlamak zorunda mısınız?

Ne bileyim komikli şeyler falan yazabilirsiniz mesela öyle daha ilgi çekici oluyor. 'merhaba Nbr yazmaktan iyidir😄

Beyler birine yazarken merhaba ile başlamak zorunda mısınız?
Cevapla