Arkadaşlar kızı arıyorum dönmüyor mesaj atıyorum konuşuyoruz iyi güzel sohbet birden kesiliyor bu mesajı atayım mı?

Ona bu mesajı atacağım sizce nasıl "Açık konuşmayı seven bir insanım ben açık olalım seninle seni tanımaya çalışıyorum ben. arıyorum ulaşamıyorum işin olabilir başım üstüne anlayışsız bir insan değilim hepimizin işi gücü var tabiki ama işin yokken yazissak bile sohbet birden kesiliyor aniden. Neden nedir engel olan nedir varsa bir nedeni kafana takılan bir cevabını bilmediğin bir soru sana engel oluyorsa söyle konuşalım söyle bana cevapsız kalmasın bir şey. Yok eğer bir nedeni yoksa tamamen şahsi isteğin doğrultusunda konuşmak ya da yazismak istemiyorsan bana açıkça ben konuşmak ta yazışmakta istemiyorum seninle diyebilirsin. "
Arkadaşlar kızı arıyorum dönmüyor mesaj atıyorum konuşuyoruz iyi güzel sohbet birden kesiliyor bu mesajı atayım mı?
Cevapla