Bir adam tayt giydiği için karısını dövdü, tutuklanıp cezaevine atıldı! Sizce evlenince tayt giymek doğru mu?

Bir adam tayt giydiği için karısını dövdü, tutuklanıp cezaevine atıldı! Sizce evlenince tayt giymek doğru mu?

Bence dövmek yanliş ama evliler kesinlikle tayt giymemeli. Dekolte giymemeli. Akşam dışarı geç saatte çıkmamalı, eve geç gelmemeli. Eşinin sözünden çıkmamalı. Eşinin ailesine saygı duymalı. Sosyal medya kullanmamalı. Ben şahsen bunlara uymayan karım olsa şutlarım. Ama dediğim gibi şiddet olmamalı çok yanliş.

Bir adam tayt giydiği için karısını dövdü, tutuklanıp cezaevine atıldı! Sizce evlenince tayt giymek doğru mu?
Cevapla