Sevgilimi sevmekten soğuyorum, iğrenmeye başladım geçici mi?

4 yıllık ilişkimiz, mutsuzluklarımız kadar mutluluklarımızda ama mutsuzluğumuz daha fazla. Yaptıkları, yaşattıkları ve yaşatamadıklarından dolayı ondan soğumaya başlıyorum. Yorgun oluyor soğuk konuşmaya başlıyor, benim ise bir sürü sorunum var içimde ama bir de onu çekemiyoruz işsizim sıkıntım var.
Üniversite hayatımın mahvoluşu geliyor aklıma, ne bileyim en güzel günlerimmiş meğerse askerlik zamanlarım, üniversite zamanım ama ben bir aşk uğruna her güzelliği kaybedip şimdi bok gibi kalmışım gibi hissediyorum ve ondan mı soğuyorum aşktan mı soğuyorum bilmiyorum. Aşk her şeyi mahvetmek için geçerli bir sebep. Benim gibi hayatınızı mahvetmelerine izin vermeyin. Yoksa kafanızı duvarlara çok vurursunuz

Güncellemeler
+1 yıl
……..
Sevgilimi sevmekten soğuyorum, iğrenmeye başladım geçici mi?
Cevapla