Eşiniz yine mi diyete başladın sen yapaman, sen zayıflayaman sürekli yiyorsun, çok yiyorsun, hala doymadın mı gibi yorumlar yapıyor mu eşiniz veya yakın arkadaşlarınız aileniz vs

Elbise giydiğinizde yakıştırmayan gözlerle bakıyor mu?

Benim eşimde bu durumlar var da acaba sizde de böyle oluyor mu. Onlar böyle yaptıkça insanın hevesi kaçıyor aslında takdir edilse pozitif duygular olacak içimizde bugünden daha iyisi olmak için daha fazla çaba gösterixez ama insanın canını sıkmak için elinden geleni yapıyorlar. Sizde durumlar böyle mi?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır tabii ki böyle bir şey demeye kalkarsa cevabını veririm 2 defa denemeye cürret edemez
Zayıflamaya çalışan bir kadınla neden dalga geçsinler ki? Aksine destek olmak lazım.
Terbiyesizlik. Sen nasıl hala birlikte olabiliyorsun böyle lafların üstüne o da ilginç.
Çevremde bana böyle cümleyi kuracak insanın poposuna vurur hayatımdan çıkartırım
Aklınca şaka yapıyor ama böyle bir süreçte yanında olması gerekir ben yazık yani şu söyledikleri ayıp
çok yanlış yapıyorlar
Bu nasıl öküzlük
Kimsenin böylesi şeyler soylemeye hakkı yok