Ben 26 yaşındayım, kız arkadaşım 44 yaşında. Sizce evlenmeli miyim?

Arkadaşlar öncelikle soru trol değil. Size içimi dökmek istiyorum. Mantıklı cevap verirseniz sevinirim. Ben 26 yaşındayım ve ailemle yaşıyorum. Daha önce bir evlilik yapmış, kocası vefat etmiş, çocuğu olmayan bir kadınla tanıştık. Aramızda sadece abla kardeş ilişkisi vardı. Zamanla duygularının olduğunu söyledi bana. Çocuğum yok, kocam yok, kimsem yok benim dedi. Maddi durumu çok iyi. Kiraya verdiği daireleri, avukat ve diş hekimlerine kiraya verdiği ofisleri var. Benimle evlenirsen tüm malım mülküm senin dedi. Ben bu durumu aileme anlattım, başta güldüler. Benim şaka yaptığımı düşündüler. Ciddi olduğumu anlayıncada tepki gösterdiler. Ailemi dinlersem ömür boyu hiç bir şeye sahip olamayacağım. Ama bu kadınla evlenirsem kalan ömrümü çalışmadan yaşayacağım. Biliyorum toplum hoş karşılamayacak. Elini tutup yolda yürürken insanlar tuhaf bakacak ama benim geleceğim söz konusu. Sizce ailemi arkama alıp bu kadınla evlenmeli miyim? Benim ihtiyacım olan tek şey sevgi, saygı diyor. Bana sevgini ver, bana arkadaş ol, başka bir şey istemem diyor. Ne yapmalıyım?

Ben 26 yaşındayım, kız arkadaşım 44 yaşında. Sizce evlenmeli miyim?
Cevapla