Benden hoşlandığını söyledi ama evlendi. O zaman bana neden açıldı amacı neydi sizce?

Selam bir adam vardı çevremde. bir gün numaramı bulup, benden hoşlandığını beni görünce çok heyecanlandigini artık saklayamadigini yazdı. Hiç beklemedigim bir şeydi bu. Tabi uzun süreli bir ilişkisi de vardı ben bunu bildiğim için hoslansam da dostane bir yaklaşım sergileyerek reddettim. Bu olaydan üç ay sonra nişanlandı ve evlendi. Gerçekten anlamıyorum ben mi canım? Madem hoslaniyorsun ayrıl öyle gel ya karsilik verip ben de ona acilsaydim ne olacaktı onun düğününe mi gidecektim? Kendimi çok tuhaf hissediyorum. Bu olayın üzerinden altı ay geçti ama gerçek anlamda sarstı.
Benden hoşlandığını söyledi ama evlendi. O zaman bana neden açıldı amacı neydi sizce?
Cevapla