Eşim bana aşık olmuş olabilir mi? Eşime ben çok aşıktım ama o mantık evliliği yaptı? Sonradan sevmiş olabilir mi?

Soru biraz tuhaf gelebilir size. Şimdi lütfen kendine ne yaptım demeyin bile bile evlendim. Eşime çok aşıktım ama onun kalbi çok kırıktı. Eski sevgilisini seviyordu ama ilişkiyi bitiren eşimdi (kız aldatmış) . Onlar ayrıldıktan 3 sene sonra tanıştık biz. Kocam evlilik ilişki falan düşünen biri değildi bu yaşadığı acı yüzünü den. Ben ona çok ilgi gösterdim sonrasında sevgili olduk. Ben ona hep sevecen yaklaştım. Bana hiç beklemediğim anda evlenme teklif etti. Benim onu sevmemi sevdiğini biliyordum açık açık söyledi zaten. Senin sevgin bana iyi geliyor dedi. Neyse sorum şu son zamanlarda çok fazla ilgi gösteriyor, kıskanıyor. Sarılıp , öpüyor. Aceba beni sevmeye mi başladı? Yani ilk zamanlarda yapıyordu ama hep bir boşluk vardı sanki. şu an onun sevgisini hissediyorum. Sanki duvarlarının kilidini kırmışım gibi hissediyorum. Kuzenimi severken bizimde çocuğumuz olsa güzel olmaz mı falan dedi. Normalde çocuk düşünmüyorduk. Geçen gün arkadaş ortamıyla bir yere gittik. Bir adam bana bakıyordu eşim tuttu çekti beni belimden. Arkadaşları zor durdurdu. İlk defa beni bu kadar sahiplendiğini gördüm. Seviyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Aldım karşıma konuştum. O mesele çok zaman önce bitti. Ben seni seviyorum dedi. İlk biraz tartıştık ağladım ben boşa kavga çıkartıyorsun. Aklına nereden geliyor böyle şeyler dedi. Telefonunu verdi bak dedi geçmişe herşeye. Sarıldı sonra.
Eşim bana aşık olmuş olabilir mi? Eşime ben çok aşıktım ama o mantık evliliği yaptı? Sonradan sevmiş olabilir mi?
Cevapla