Boyle bir iliski yararli yahut uzun omurlu olur mu?
Illa birisi digerini kendi inancina yoneltmeye calisirmis gibi geliyor bana 🤔
Boyle bir iliski yararli yahut uzun omurlu olur mu?
Illa birisi digerini kendi inancina yoneltmeye calisirmis gibi geliyor bana 🤔
inançlar kişiye özel durumlardır, bir ilişkiye başlamadan önce o saygıyı koruyacak biri olmalı öncelikle.. hayat görüşü davranışı hoşgörülü yaklaşım içinde olursa evlilikte çok etken bir rol olduğunu düşünmüyorum.. biri diğerini bu konuda zorlayıcı olursa o ilişki olmaz tabi buna ek olarak ailesel faktörler de girebilir ondan etkilenecek kadın ve erkeklerin fikirleri mutlaka ikilemde bırakacaktır önemli olan anlayış ve saygı çerçevesinde yaklaşım göstermek.. kendi adıma benim için sorun teşkil etmezdi ailemde öyle bir aile değil zaten 😊
Yani ben Müslüman biriyim ve Allah şehadet getirmeyenlerin asla cennete gidemeyeceğini dile getiriyor şimdi ben Allahin her sözüne inanan biri olarak benim sevdiğim kadın diyelim Hristiyan ya da Yahudi olsa ben yapamayabilirim çünkü ben zorlamayı seven biri değilim ama ahiret hesabı geldiğinde seviyorum dediğim kadın cehenneme gideceğini bile bile yüreğim bunu kaldırmaz keza dayanamam o yüzden o topa giremem yani yoksa başka bir sorun olmazdı
Inancini tam yasayan birisi icin baska inancli biriyle olmak zor tam da yazdigin sebeplerden.
Evet Allahim bağışlayıcıdır şirk dışında herseyi bagislayacacini söylüyor ancak kendine itaatsizlik bir sirk olduğu için dünyanın en iyi insanı da olsa bir insan Müslüman değilse affetmiyor Allahim cehennem azabını ne sana ne bana ne de hiçbir insana yaşatmasın sigara yakarken kibritin ateşi elimize değse elimiz yanıp aciyor orası çok zor
Keza eğer sevdiğim kadın Müslüman değilse ben sonunu bile bile üzülüp lades olmak istemem 😔
Yurt dışındaki kız arkadaşlarım hıristiyandı yahudiydi dinsizdi değişik bişiye inanan bile vardı... Ama onun manevi inancı beni ilgilendirmesiği için ve benim manevi inancıma ibadetime saygı duyduğu sürece benim için bi mahsuru yok...
Yooo herkesin inancı kendine. İyi bir insan olması benim için kâfi.
Cevap
9Cevap
Hayır olmam. ben ateistim tanrıya inanmıyorum. bu yüzden anlaşamam
Baştan belirteyim evladım, ben kimsenin inancına göre şekil almam. Doğrularım da her zaman değişime açıktır. İnanç başka bir husus ama
Zaten baskasina gore sekil almamak lazim ama kendi dininden degil diye ciddi dusunmeyen cok insan gordum
İslamiyet bu konuya açık değil çocuğum. Erkeğe her şey serbest
Burada isyan edesim geliyor ama haklılar bazı hususlarda
Bu arada ben gayim
Şaka bir tarafa asil olmak lazım. Yalnız yaratılış anlamında erkekler gerçekten islamiyette anlatıldığı gibi. Nefis olayı fazlasıyla mevcut ve diğer pek çok konuda islamiyet çok mantıklı geliyoe
illaki olur. çok kez tartışma yaşanabilirde konusu açılmadan kapanmalı bence.
yani başına gelince insan bi düşünebilir diyorum ben
İnancı kendisine aittir ve beni alakadar etmez..
İnancını bana dayatmıyorsa olurum
inancını beni ilgilendirmiyor olurum tabii ki
Evet insanları dinine göre yargılamam
Arkadas olurum ama iliski yasayamam
Olurum
Olmaz o iş
Olabilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?