Selam, 🙏 Farklı bir dine inanan birisi sizin için sorun olur mu? ya da inançsız bir kişi ile arkadaş olabilir misiniz. Ve eğer olmazsanız bunun nedeni ne olur.

Selam, 🙏 Farklı bir dine inanan birisi sizin için sorun olur mu? ya da inançsız bir kişi ile arkadaş olabilir misiniz. Ve eğer olmazsanız bunun nedeni ne olur.

Tabii ki seviyorsam arkadaş olabilirim, oldum da zaten. İnanç konusu herkesin kendi düşünceleriyle ilgili önemli olan karşılıklı saygı duyabilmek. Benim için arkadaşlık edeceğim kişinin farklı bir inancı olması veya inanmıyor olması değil karakteri önemli 🍭
Bunu sorun hiç sorun etmem. Herkesin inancı kendine. Sayı duymak lazım. Benim için mühim olan gönüllünün güzel olması. Ne inançlılar var bazı inançsızlardan daha beter.
Aynı doğrultuda inançlarımiz olmalıki o beni bende onu anlayabilelim biraz bu konuda ılımlı olamıyorum..
Rica ederim abla. yani herkesin düşüncesi farklı olabilir saygı duyduğum için de seçtim :)
Rica ederim :D 💐
evet, olabilirim. ben zaten ateist olduğum için tanıştığım insanlar genelde müslüman oluyor - dolayısıyla farklı görüşten biri. eğer yobaz değilse hiçbir dine mensup/bîmensup kimseyle sorunum yok, fena biri değilse sohbet ederim.
Cevap
16Cevap
Eğer benim inançlarıma saygısı olan biriyse neden olmayayım? Aynı şekilde bende saygı duyarım tabi inandıklarına. Arada saygı olduktan ve kafa yapısı uyuştuktan sonra problem ediceğim bir şey olmaz
Tabikide olurum dini görüşüm kendimi ilgilendirir onunki de onu ortak zevkler hobiler varsa paylaşım yapılabiliyorsa nedem arkadaş olmayım ki
Saygıda sorun olmadığı sürece tabii ki.. yeri geldiğinde fikirlerinizi tartışadabiliriz ama abartı olmadığı sürece..
Evet olurum arkadaş herkesin kendince haklı sebepleri vardır benim arkadaşlığımı zarar vermediği sürece neden arkadaş olmayı kesiyim ki
Evet olurdum onun kişiliği benim için önemli dini ya da inandığı şey değil
Fikirlerime, değerlerime saygı duyacaksa olabilirim
Farklı olan her şeye saygım sonsuz bu yüzden evet daha doğal ve eğlenceli olmak favoritom 😋
Olurum ama benim dinimle ilgili asla kötü konuşamaz
Ben bu saatten sonra sadece Akpli ve türevleriyle olmam :) gerisi olur.
Olurum. Çok arkadaşım oldu öyle. Budisti Hristiyanı.
Olurum tabiki zaten ben seküler birisiyim hiç umursamam inancını.
Evet olabilirim. İnancını sormak aklıma gelmez zaten. Kafa dengi olmak daha önemli benim için.
Evet, olurum. Ki var saygı oldukça, anlaşma olabilir.
Zaten var öyle Arkadaşlarım, hata inanç sahibi olmayan da var. Hersey Saygıya bakar.
Arkadaşlık kurarım ama bu tarz konular açılınca sinirlenirim 😀
Oldum daha önce. Birbirimize saygı duyduğumuz sürece yine arkadaş olurum.
Olurum neden olmıyım çok güzel oluyor bence İngilizcem iyi olsa çokta arkadaşım olur
Çok fazla var farklı dinde arkadaşlarım ve insanların inançları beni ilgilendirmiyor.
Farklı inançlardan arkadaşlarım var mesela bir tanesi yahudi
O şekilde bir sürü arkadaşım vardı zaten. Olurum yani.
Arkadaş olunabilir lakin evlilik ve ciddi ilişkilerde. buyuk sorunlar yaşanabiliyor.
Farklı inançtan bir çok arkadaşım var zaten, aksine güzel bile oluyor
Fikir ayrılıkları yasayacagmi dusundgm icn olamazdm
Antalyada farklı dinden arkadaşlarım çok oluyo.
O bana saygı gösterdiği sürece olurum, var zaten öyle arkadaşlarım.
Daha önceden olmayı denedim ancak çok fazla görüş farklılığı olunca arkadaşlıkta yürümüyor
Sorun olmaz. Sadece aşırı dindar ile yakın arkadaş olamam o kadar.
Evet olurum ama sevgili veya es olmam kusura bakmasınlar
sorun edilebilecek bir durum oldugunu dusunmuyorum cunku zaten bu saygi duyulmasi gereken bir durum eger arkadas olmam deniliyorsa arada saygi yoktur. herkesin dini kendine. kimin hangi ibadeti yaptigi nasil baskalarini ilgilendirmiyorsa ayni durum
Yıl olmuş 2023, hâlâ farklı inanclara sahip kişiler arkadaş olabilir mi diye sorular..
Olmayanlar var demek ki bu yüzden de soruyoruz..
Olurum ama benim inancıma saygısızlık yapıyorsa olmam.
Almanya'da yaşadığım için evet olabiliyorum. Sorun da olmuyor hiç.
Olabilirim. Arkadaşım var da
Olabilirim var öyle bir arkadaşım
Arkadaş olabilirim tabi ki. Var zaten.
Evet olurum, mesele inancı değil saygılı olması
Her zaman katagorizeye karşıyım
Evet var öyle arkadaşlarım
Evet olurum sorun etmem.
Arkadas bulayım da inançsız olsun napim
Neden olmasın oda insan değil mi en nihayetinde
Evet.
Evettt
Olurum sorun değil.
Ben olurum
Arkadaş olurum
Oluyorum
olurum
Olur neden olmasın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?