Sevgilimdenayrıldım 4 ay önce çok eleştiriyordu değişmemi istiyordu sürekli mıç mıç olmak istiyordu diye ama şu an onu özlüyorum?

Bende hatalıyım ama beni sıkıştırıyordu sürekli onu üzdüğümü söylüyordu kalbimi agrıtıyorsun diye baskı yapıyordu halbuki çok kötü şeyler yapmıyordum sürekli sarılmıyorsun öpmüyorsun dediklerimi yapmıyorsun diye küsüyordu bende utangaç biri oldugum için çok yapmıyordum insanların içinde onunla daha çok eglenmeyi takılmayı seviyordum kendisi beni çok seviyordu ama çokta sıkıştırıyordu değişmeni istiyorum huylarını sevmiyorum diyordu ben de ara verelim ayrılalım ben ilişki iye kendimi veremiyorum seni üzmek istememiştim dedim ama şu an aynı sınıftayız üniversitede her gün karşımda ister istemez özledim ama adım atamam çünkü şu an baya beni yok sayıyor

Sevgilimdenayrıldım 4 ay önce çok eleştiriyordu değişmemi istiyordu sürekli mıç mıç olmak istiyordu diye ama şu an onu özlüyorum?
Cevapla