10 aylık ilişkim bu şekilde biti sadece kaybettin yazdı ne demek bu?

Evleneceksek evlenelim yoksa artık görüşmek istemiyorum dedi bende erteleyelim dedim bir daha aramadım o da sonra yazdığımda kaybettin demiş neden?

10 aylık ilişkim bu şekilde biti sadece kaybettin yazdı ne demek bu?
Cevapla