Uzun zamandır görüşülmemiş kızla eski samimiyet nasıl kurulur?

Lise tanıştığım bi arkadaşım var. Kız, keman çalıyor bende gitar çalıyorum. Okulun korosunda tanıştık. Arkadaş olduk güzel sohbetimiz vardı ben kıza keman tel i hediye ettim beraber anılarımız oldu falan. Ben ilişkimizin imkansız olduğunu farkettim çok zor gibi duruyodu yavaş yavaş kızdan uzaklaştım böyle. En son 1 hafta yüzüne bile bakmadım hani böyle. Kız bigün aradı beni konuşalım artık şu aramızda olanları dedi bana bi iyi davranıyordun şu an uzaksın dedi rahatsız oluyorum dedi tamam dedim ondan sonra full samimi davrandım konuşacağımız gün elimde bi gül le kimsenin olmadığı biyerde duygularımı söyledim sonra bida ne görüştük ne konuştuk. İçim gidiyo ya kızı görüyorum ama konuşamıyorum yaklaşamıyorum lütfen bi taktik verin. Kızla böyle pat die de konuşmayı doğru bulmuyorum çünkü şöyle düşünün üst komşunuz var aylardır görüşmüyorsunuz ve bigün gelip kapınızı çalıyor çıkar için konuştuğumu düşünsün istemiyorum

Uzun zamandır görüşülmemiş kızla eski samimiyet nasıl kurulur?
Cevapla