Sizce ne yapayım beyler siz daha iyi bilirsiniz?

Arkadaşlar 1 yıldan fazladır ilişkim var
Hiç yüzyüze görüşmedik
Başta çok seviyordu beni şimdi ise hep yoğun 2 günde bir yazıyor neti bazen gece 2de açılıyor
Hep akrabalarında ya da işte olduğunu söylüyor 😔
Bana hiç ama hiç vakit ayırmıyor valla toplasak günde 2 dakika yazıyor gidiyor
Ben onun yüzünden stresten çok hastalandım hep kalbim başım ağrıyor zerre kadar umursamıyor
Artık canım bile demiyor
Neden böyle yapıyor 😔😔
Sizce ne yapayım beyler siz daha iyi bilirsiniz?
Cevapla