Ya metrobüsle karşıya geçtim kızların da bazısı su gibi ama ben erkeklerle ilgilendiğim için kızlar yalnızca özgüvenim düşürüyor hffhfh bugün üç çocuk gördüm çok yakışıklılardi özellikle birtanesi tabi hiç kimseye bakmıyordu :/ şu sıra aşık olasim var ama bazı erkekler boy pos tıp maşallah yani hddgdg sizce de öyle değil mi 😄
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÖnüne geleni aşık olma veya önüne gelen biriyle sevgili olma bence sırf tipi iyi diye yoksa bunun sonunda üzülen sen olursun. Seni gerçekten sevecek ve değer verecek biriyle ilişkiye adım atmalısın bence en önemli seçenek bir ilişki için önce bu olmalıdır diye düşünüyorum. Tip vs bunlar arka planda.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen çok doğru bir şey söylemişsin dostum. Bu arada zaten erkeğim birine gitsen konuşmaya çalışsan direk arkadaş olmak isteyecektir seninle
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 497 cevap paylaştı. bu işler birazda manavdan kavun karpuz seçmeye benzer. hani alırsın ya eline karpuzu böyle vurursun ya işte orada tok bir ses gelmeli. ya da kavunu aldığında koklarsın güzel bal gibi kokmalı işte bu işler de böyle. birini görürsün seni dışı etkiler ama tanımadan kelek mi güzel mi anlayamazsın :)
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılYakışıklılık ile sadece bu işler yürümüyor. En önemlisi kocaman bir sevgiyi verebilmektir. Bak, ben verdim de ne oldu? Kendi içimde büyüttüm de büyüttüm fakat boşaymış.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
42Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılKonuşarak olabilir. Zaten her kıza düşen tiplerdir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılHahah kızlar banada metroda çok bakıyor. Ama ben kendi çabamla yakışıklı oldum. Boyum 180 di liseden mezun olduğumda tıp kazandım bu arada. O zamanlar 100 kilo ayıydım tabi. Yazın başladım spora 6 ayda 30 kg verdim. Sonra burun ve çene dolgusu olmaya başladım düzenli her sene. Birde saçları kaliteli bir yerde kestiriyorum. Boyum uzasın diye düzenli uyuyup hiç paketli gıda tüketmezdim. Şimdi 187 yim 45 cm kolum var. Metriya biniyorum 7 cm gizli topuklu spor ayakkabı ile 194 oluyorum. Bende bakmıyorum kimseye. Şimdi bunu neden yazdığımı soracaksın bende bilmiyorum sadece kendimle gurur duyasım geldi
35 Yorumla- +1 yıl
Reis bisey sorcam bende 180 yaptim boyumu daha da uzamasi icin napmam gerek benden bilgisin herhalde
Cevap sahibi+1 yıl@YakisikliAlihan düzenli 10-4.30 arası uyuyordum ben. Hiç şeker felan tüketmedim. Balık yağı, D vitamini ve ZMA kullandım. Sabahları esneme egzersizleri yaptım. İnternetten bulabilirsin birkaç hareket. Hergün soda içtim. Birde vücut geliştirme yaptığım için postürüm düzeldi buda boyuma etki etti. Vücut geliştirmeyedi tavsiye ediyorum özgüvenim arttı bu sayede
- +1 yıl
Aynen abi bende yapiyorum onu
- +1 yıl
Sağolasın
Cevap sahibi+1 yıl@YakisikliAlihan rica ederim
Gizli Üye(25-29)+1 yılkesinlikle öyle.. ama ben aşık oldum sıramı savdım ve sana şunu söyleyim; bir erkek çook yakışıklı olabilir evet ilk bakışta cok önemli ama tanıdıkça aptal ya da saygısız çıkabiliyor yani yakışıklı demek mükemmel demek değil ben mesela aşık olduğum adami beğendim evet ama çok yakışıklı değildi, tanıdıkça bağlandım efendiliğine saygısına
31 Yorumla- +1 yıl
Ay evet dimi başta ben de çok beğeniyorum cringe bir yanını görünce hemen cirkinlrsiyo gözümde
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılBenim kuzenim aşırı yakışıklı ve kaslı ama evlendiği kadını dövmüş Almanya da çocuk olduktan sonra. Evlenip Almanya'ya gitmişti. 1 hafta evli kaldılar. Çocuk nasıl oldu diyeceksin şimdi. Nişan arefesinde kız bundan ayrılamasın evlenmeden diye işini garantiye almış. Yani velhasıl kelam. Tipe aldanma bu devirde.
20 Yorumla Bana bir defa bir dershanenin önünden geçerken kızın biri geldi seni çok beğendim numaranı verir misin dedi sosyal deney falandır diye başkasını kandırın kanka deyip uzaklaştım belki o da senin gibiydi şimdi pişman oldum mxmxmxm
28 Yorumla- +1 yıl
Yok sen baya yakışıklısin kanka seni beğenmiştir ama her yerde o kadar çok sosyal deney yapiliyo ki insan gerçekliğinden şüphe ediyor 😄😄
- +1 yıl
Sen niye kendini o kadar begenmiyorsun bence biraz kendini fark et altı dolu bir özgüvene layık bedene sahipsin keyfini çıkar 😄
- +1 yıl
Anladım bence iyisin baya 👍😄rica ederim
- +1 yıl
Knk bence senin tipin iyi. Kızın hoşuna gitmişti
- +1 yıl
Evlenin cabuh ajsjsjsj
+1 yılTavlamana gerek yok
harekete geç. İletişim kur.
Evliyim de
tipinin önemi kalmaz
12 Yorumla- +1 yıl
Evliyim mi diyim
- +1 yıl
Evet. Direkt deme tabi
Gizli Üye(36-45)+1 yılEminim her gün birkaç kiz bana aşık oluyor. Ama hepsi orada kalıyor. Çok ciddiye alacağım bir ortam değil çünkü.
12 Yorumla- +1 yıl
Yaa ne güzel bir yorum 👍
Cevap sahibi+1 yıl:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılMetrubüste tavlayan duymadım haberin olsun dfjdfjjd
116 Yorumla- +1 yıl
Ya yolda kimse kimseyle uğraşmaz ki gfdgdg
Cevap sahibi+1 yılevet daha sakin yerleri seç aşık olmak için dfjdfjfdj
- +1 yıl
İşte yakışıklısı denk gelmiyo bu sefer gddgdg
Cevap sahibi+1 yılo zaman metrobüste gördüğün yakışıklıyı takip et tenhada kıstır çok hoşlandım de kesin işe yarar dfjdfjdfj
- +1 yıl
Yook ben çok gururluyim bir kez o gurur kırıldı liseden acım var hatırlatma o yüzden hiç bulaşmiyorum açılmaya o açılsın ☺️😄
Cevap sahibi+1 yılaga bee 😥 neyse eminim güzel kızsındır açılan çok olur seçersin aralarından 😁
- +1 yıl
He ya 😄 teşekkur ederim normal çirkin değilim herkes çok güzel buluyor ama benim burnumu yok edip yeni burun yaptirasim geliyor cidden onu yaptırsam of o zaman 😄😄olsun bu da doğallık katıyor burnuma biseyimr dokunmam ya
Cevap sahibi+1 yılburnu doğal olan kız kaldımı ya 😂 olsun sadece burnunu beğenmiyorsan güzelsindir 😁
- +1 yıl
En çok yüz hatlarımi beğeniyorlar elmacık kemiği çene falan gözlerimi ama gözlerim sıradan kahverengi işte gddggd fizik kum saati boy 1.65 kafanda az çok bir kız oturmuştur burun biraz uzun yüze göre büyük sms düz kemersiz dhdgdgdhdhfh
Cevap sahibi+1 yıloturdu oturdu halk arasında güzel dediğimiz kız tipindesin dfjdfjdfj gözümde sıradan kahve deme ama şekli renginden daha önemli 😁
- +1 yıl
Teşekkür ederim şunu fark ettim zaten çoğu insanın kendine has güzelliği var cidden biraz da nasıl bakıldığına bağlı ☺️ya benimki normal hafif çelik gözkapagi içte ve göz kapağı içte olunca da can sıkıcı öyle sevmiyorum bir tek Angelina Jolie de harika duruyo insanı 5 yaş daha yaşlı gosteriyo 😂
- +1 yıl
Çelik değil çekik * 😂
Cevap sahibi+1 yılGözkapağı içe doğru nasıl oluyor diye baya düşündüm valla 😅 o kadar detaylı incelemedim hiç kimsenin yüzünü itiraf edeyim. Zaten 105 yaşındasın ya kafana takma 5 yaşıda 😂
- +1 yıl
boş ver kadın milleti sever kendisiyle ilgilenmeyi gddgdg😄😄 he bizden geçti evladım 😄
Cevap sahibi+1 yılNeyse bir gün metrobüste 1.65 göz kapağı içerde kum saati fizikli kemersiz düz uzun burunlu bir kız görürsem tanırım seni ama konuşamam ben utanırım 😂
- +1 yıl
Hahaha delisin he 😄
+1 yılLa erkeği bırakta o sabah uykumu açan metrodaki kızlar yok mu acaba onlar sadece metroda mı oluyor diye düşünüyorum bazen
01 Yorumla- +1 yıl
İnanırım
+1 yılPedofili misin sen? Çocuklara mı yavşıyorsun? Üç çocuk gördüm falan, hayırdır niyetin ne senin?
03 Yorumla- +1 yıl
Reis olayı yanlış anlamışsın 24 yaşındayım ben hdhdhe
- +1 yıl
O zaman erkek demen gerekir. Ya da adam. Çocuk demek garip biraz. 15 yaşının altındakilere çocuk denir.
- +1 yıl
Ya halk arasinda hatta kızlar arasında söylem onlar çok dikkatlisin bravo jdjff
Aşk İlişkileri konusunda 622 cevap paylaştı. Erkek olsam bu kadar tanısma heveslisi olman itici gelir bakmam. :)
02 Yorumla- +1 yıl
Bunu içimde yasiyorum dışa yansitmam 😄😄
- Aşk İlişkileri konusunda 473 cevap paylaştı.
+1 yılBiz nasilki her asiri guzel kizi tavliyamiyorsak hoslanmadiğin bir erkeği düsün seni tavlayabilir mi
00 Yorumla Doğal davran kendin ol yeter. Her zaman göz önünde ve ozguvenli davran.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. evet güzel kızlar var ama erkekleri takip etmiyorum...
00 Yorumla
+1 yılBeni neden tavlamaya calisan olmadi su hayatta hel ben ugrastim onda da bi cacık olmadi...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 315 cevap paylaştı.
+1 yılOnlar da seni bekliyor zaten 😀
16 Yorumla- +1 yıl
Bakmıyorlar bile zaten fhdggdgd
- +1 yıl
Şansa bak bizde güzelliklere bakıyoruz senin karizmalara baktığın gibi ama onlar da bize bakmıyor 😀
- +1 yıl
Yav bir tane çocuk çok yakışıklıydı odun gibi bakmiyo belki de evlidir şimdi milletin de kocasına bakmiyim tövbe Allah korusun neyse baktım durakta dayinin biri öyle bir kesiyior ki anasını yemin ederim tecavüz edecek gibi bakıyordu ben kaçtım ordan bana denk gelse gelse dayılar azginlar denk gelir gsgsdg
- +1 yıl
Dayılar tehlikeli kaç oralardan 😀
- +1 yıl
Aynen yol tarifine evlisi gelip kart vermişti o. c.
- +1 yıl
Ahahaha 😀
+1 yılYakışıklı olması yeterli mi
17 Yorumla- +1 yıl
Öncelik adamlık tabi
- +1 yıl
o zaman biraz da beyin ekle sonra dış görünüşte gelir mük mük
- +1 yıl
Beyin yürek taşımayan canlı pek yok nefes alsın yeter der gibi bu da bence onlar olması gereken kişilik zenginliği sağlamlığı dış görünüşe özen her biri eklenebilir farklı kılan şeyler
- +1 yıl
Af buyur ama yazı bitmeden yazıya yazı koyman yazdıklarını anlamsız kılıyor. Kısaca bir şey anlamadım.
- +1 yıl
Sorun yok keyfine bak gddgdg
- +1 yıl
Tamamdır iyi geceler dilerim
- +1 yıl
İyi geceler
Aşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı. Yanına gt seni tavlayabilirmiyim de
111 Yorumla- +1 yıl
Hayır ya red aldım ben tanıdığım dan red yemişim bir de yoldaki adama mi yuricem yanlış anlar net 😄
- +1 yıl
Hayır beğenirse kendi gelir açılır zaten ASFGHJKFHFH
- +1 yıl
İlgisini çekip kendisinin açılmasını sağlamak 😄😄
- +1 yıl
Bana denk gelen yakışıklılar abaza veya param var diye kendini bı Bk sanmalari veya umursamaz olmalarıydi doğru insan çıkmadı karşıma
- +1 yıl
Evet kibirliler muhabbet 7 /24 para o ve onun maceraları he tm en çok sen zenginsin en çok sen kazanıyorsun güçlüsün 😐🤬sinir oldum terk ettim bir de elde edemeyince yspistiriyo o.. damgasını
- +1 yıl
Evet :/
Disdan glrunuse aldanma sekerle tuz birbirine benziyor aramada zaten kalbin bulsun
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Güzelsen tavlarsın
11 Yorumla- +1 yıl
Yani onca fistiklarin içinde benim de tipim fena değil en azından farklı bir guzelligim var :/
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaş kaç harbiden merak ettim
17 Yorumla- +1 yıl
Yaşımı şahsıma ait bilgileri paylaşman yaş memleket oturduğum semt gibi gxdgsf şu anda bu kararı aldım hddgdg
Cevap sahibi+1 yılYapcak hiç bir şey yok burası da sanal ortam fake hesaplar fake sorular var zaten 🤣
- +1 yıl
O zaman 11 diyormusum 😄
Cevap sahibi+1 yılSustum abi ben ya o kadar da değil iyi günler
- +1 yıl
Ciddiye aldı reis
Cevap sahibi+1 yılİyi günler
- +1 yıl
İyi günler
Gizli Üye(30-35)+1 yılSelam yazman yeterlidir belki bazen
112 Yorumla- +1 yıl
Yoldaki adama nasıl ulaşıp azacam 😄
- +1 yıl
Yazacam *😄
Cevap sahibi+1 yılGit yanına selam ver konuşcaktır ilgilenmese bile seni incitmiycektir çünkü sen ona özgüven verdiğin için içten içe sana müteşekkir olacaktır. Türk erkekleri bu konuda duyarlıdır (ahlaksız insanlar hariç)
- +1 yıl
Yav benj dayılar veya çapkın yılışık erkekler anca yolda rahatsız edip numaramı istiyor dgdgdg böyle düzgün biri çıkmadı hiç karşıma aslında biri geldi evimin önünde numaramı istedi ama o zaman sevgilim vardı reddettim olmasaydı da reddederdim biraz görüp karşılıklı o enerjiyi alıp vermekle olur tek taraflı açılmak sıkıntı bu arada bu tipine rağmen çok numara isteyen bırakan oldu yaslidan tut gence ama asla kimsenin gururunu kırmadım hep kibarca reddettim güler yüzle öyle öküz kezban gibi dsvranmadim
Cevap sahibi+1 yılBu hareketinden dolayı insanlık adına teşekkür ederim. Bu arada ah o dayılar ahh 😄
Cevap sahibi+1 yılBu arada tanışmak istersen özelden yazabilirsin ikimizde insanız
- +1 yıl
Teşekkür ederim ama sanaldan arkadaşlık veya ilişki olmaz benim için
Cevap sahibi+1 yılÇok haklısında denesen ne kaybedersin. İlişki demiyorum arkadaş oluruz sadece 😇
Cevap sahibi+1 yılAma yinede ne dersen saygı duyarım tabi
- +1 yıl
🙏☺️
Cevap sahibi+1 yılİyi geceler 😇
- +1 yıl
İyi geceler
Otobüste günde 3 5 kişiye aşık oluyorum
19 Yorumla- +1 yıl
Harbi mi
- +1 yıl
Yalnız değilmişim hfdgd ya ben aşık değil de zaten çok yakisikli denk gelmez gxgdd gerçekten begendiklerim olunca mala bağlıyorum dgdg geçen yine aşırı Cool yakışıklı bir çocuk gördüm sonra kimseye yer vermeyince dedim he bundan olmaz ki zaten çocuk bakmıyordu bile fhdhdg
- +1 yıl
Ohaa sondaki cok iyi olay 😄belki bir gün karşılaşırsınız 😄
- +1 yıl
Asdfghjkgxg boş ver daha iyisi çıkar karşına düşün ki şerefsiz çıktı dggsdggd
- +1 yıl
Hahahs harikasin 😄🙏
+1 yılyanıyorsuuun fuat abiii
01 Yorumla- +1 yıl
Yanlız kızım
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Göster bir taraflarını hemen bakar m. etme
01 Yorumla- +1 yıl
Höst
Gizli Üye(25-29)+1 yılDekolteyle
24 Yorumla- +1 yıl
Yok ya onu tercih etmiyorum
- +1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 6,1b cevap paylaştı. İlk yapmaman gereken şey ağırdan satma
00 Yorumlasen onlara bir göz kırp hepsi sevi tavlar zaten 😊
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 529 cevap paylaştı.
+1 yıl105 yaşına gelmiş hala erkek peşinde
00 Yorumla Kapılarımız her zaman açık
00 Yorumla
+1 yılErkekler ilgi alanıma girmiyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılTavlayamazsın.
00 Yorumla Biz de onları görünce özgüvenimiz düşüyor.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılIhıı ecet
10 Yorumla
+1 yılDoğru kendimden biliyorum
10 Yorumlaallah başka dert vermesin
00 YorumlaGüzel bir kızsan bakarlar
00 Yorumla
+1 yılZor r
00 Yorumla
+1 yılGüzelsen tavlarsin
00 Yorumla
+1 yılFarkedilmen için farkının olması gerekiyor
00 Yorumla
+1 yılduygular karşılıklı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 420 cevap paylaştı.
+1 yılGözlerle
00 Yorumla
+1 yılAcilen sevişmen lazım
00 Yorumla
+1 yılİstanbuldamı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılBir gün tavlarsın
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEdemezsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYas kac
00 Yorumlaseksi ol yeter
03 Yorumla- +1 yıl
İçinde seks kelimesi geçen bir kelimenin aşkla ilgisi yoktur benim için
- +1 yıl
O zaman ilgi istemiyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılTavlamam
01 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer