Çok mu şey istiyorum sadece sende beni sev lütfen?

Gizli Üye

Yani tamam daha yeni basladik üniversiteye yeni dediğim bir ay oldu. Bu kişi benim kalbimi çalmış olabilir. Yani aynı sınıfta değiliz ama aynı kulupteyiz sohbet etmisligimizde var yani. Hal ve tavırları biraz sert olsada yinede beni çeken bu sanırım. Ayrıca ben komik insanlardan hoşlanırım ve komik birisi de. Hele onun o sosyal oluşu o kadar hoşuma gidiyorki. Ancak bu çocuk bana bakmaz yani o 4. Sınıf ben 1. Sınıfım sonuçta. Hem biraz kilom da var yani ben bu halimi sevmiyorum ama genede bu halimle bile insanlar bana güzel oldugumu söylüyorlar anlamadım gerçekten mi falan diye sasiriyoum. Yani sonuç olarak benden daha güzel ve zayıf kizlar var onlar varken neden bana baksinki benimkide bir ümit işte. Hem Instagram'da bile bizim siniftaki bir kızı geri takip etmis ama beni etmemiş bu beni üzdü işte. Tamam o kız güzel ama beni de farket off. Klüp toplantilari olmasa goremiycem zaten onu. Napicam ben yaaa. Lütfen birisi bana bir şey söylesin. Ben de artık sevmek ve sevilmek istiyorum abi bir kerede benim sevdiğinde beni sevsin ya

Çok mu şey istiyorum sadece sende beni sev lütfen?
7 Görüş