İlk ilişkim çok toksukti. Şimdi yine toksik yine hüsranla bitecek diye çok korkuyorum. Bu korku normal mi?

Hayatımın sonuna kadar ama yalnızda yaşamak istemiyorum. Her erkek kötü değildir değil mi?

İlk ilişkim çok toksukti. Şimdi yine toksik yine hüsranla bitecek diye çok korkuyorum. Bu korku normal mi?
Cevapla