Toksik ilişki sonrası içimden çok kötü bir insan çıktı bu normal mi?

Kendimi tanıyamıyorum. Hissim kalmadı. Kimsenin ne hissettiğini düşünmüyorum elimden gelen yalanı kötülüğü ardıma koymuyorum. Herkese hakaret edip aşağılıyorum. Bana bunu yapan toksik partnerime de dadandım. O bana ne yaptıysa aynısını yapıyor aynı hakaretleri ediyor aynı umursamazlıkta davranıyorum ve gerçekten de gram umrumda değil. Ben hep böyle kötü biriydim de bu insan sadece bu kötülüğü çıkarmama mı destek oldu acaba

Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Toksik ilişki sonrası içimden çok kötü bir insan çıktı bu normal mi?
Cevapla