Erkekler, niye sorunu konuşmayı istemez. Bir süre uzak kalıp hiç bir şey olmamış gibi davranır?

Ben konuşmak açıklamak vs istiyorum o yok. Uzak kalıyor bir süre her şey bitti derken bir bakıyorum özlemiş ve iyi. Niye böylesiniz

Erkekler, niye sorunu konuşmayı istemez. Bir süre uzak kalıp hiç bir şey olmamış gibi davranır?
Cevapla