Ya belli çok ilgisi olsa daha sık konuşur.
İlk haftalar iyiydi tabii sonra kendisini geri çekti
Ben de çektim öyle olunca bu sefer 1-2gün konuşma olmayınca neden soğuksun yazmıyosun özletiyorsun diyor?
Ya belli çok ilgisi olsa daha sık konuşur.
İlk haftalar iyiydi tabii sonra kendisini geri çekti
Ben de çektim öyle olunca bu sefer 1-2gün konuşma olmayınca neden soğuksun yazmıyosun özletiyorsun diyor?
siz kadınların böyle bi huyu var ve karşınızda ki erkeği gerçekten delirtiyor inan bana kendini bilen erkek karşısında ki kadına göre hareket eder ben 26 yaşındayım 40 yaşında konuştuğum flörtüm vardı her şey iyiydi ama kadının 5 dakikasının 5 dakikasının tutmadığını fark ettim bende azaltmıştım
Cevap
2Cevap
Bilmem ona sormak lazım
Alışkanlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?