Birisiyle ciktim internet uzerinden cok az bulustuk ve anladim ki olmuyor evet bunu 4.5 yil icinde anlamam şoku 😅
Ya bizim buralarda görücü usulü yürüyor ama ben onu istemiyorum internette istemiyorum 😭
Birisiyle ciktim internet uzerinden cok az bulustuk ve anladim ki olmuyor evet bunu 4.5 yil icinde anlamam şoku 😅
Ya bizim buralarda görücü usulü yürüyor ama ben onu istemiyorum internette istemiyorum 😭
Ön yargılarını yıkmak gerek öncelikle. Yüz yüze tanışıp ilişkiyi yürütemeyenler de var, o zaman onlar da aşkı uzayda arasın. Kötü bi deneyim yaşaman bunu hayatından tamamen çıkarmman anlamına gelmiyor, ben eşimle internetten tanıştım sık da görüştük farklı illerde olmamıza rağmen, evlendik. Size bağlı bu.
Kader kısmet nereden geleceği hiç belli olmaz. Bir anda hiç beklemediğin yerden çıkıverir karşına hayatının aşkı😅
Birebir aynı durumda sayılırım sabırla doğru insanla karşılaşmayı bekliyorum acele etmiyorum. Sanada aynısını tavsiye ederim😅
Bütün kursları dene. Salsa, tango, elektro gitar, batari, hat. Özellikle hat sanatını dene muhafazakar badem bıyıklı gençlerle takılırsın ama * seviyorum diyorsan orası olmaz
Muhafazakarlikla ilgilenmiyorum onlarin hepsi Atatürk dusmani picler
Cevap
25Cevap
Internet bir araçtır amaca hizmet eder. O kisi ile olmaması baska biriyle olmayacak anlamı taşımıyor. Biz insanlar deneye yanila dogruyu buluruz o yuzden birilerini tanimak icin kendine sans vermelisin
internet içinde aşkı bulmak daha kolay reele göre çünkü reelde herkesin savunması var internette daha açık fikirli olunuyor sadece yanlış yerde arıyorsun bence
Bulmana gerek yok , nasiptir.. karsina bir gün çıkar.. merak edip te tatlı canını üzme arkadasim..
Bende 33 yaşındayım hiç sevgilim olmadı ilişki deneyimim yok gençliğim hep yalnız geçti artık kendimi aşka geç kalmış hissediyorum
Sosyalles biraz çık Gez toz ortamlara ak yani bu söylediklerimi yanlış anlama kahve içmek gibi konser topluma karışmak gibi illa seninde etkilecegin birini bulursun ilk bulduğuna da yapışma akıllı ol harcatma kndini 😉😊
Yaszdigim yer kucuk hicbiri yok
Ne diyim
Gel burada. cok çalışmktn gederlendrcek insn yok dikili 😀🤣
Görücü usulü evlenmede nasıl evlenirsen evlen pişman olursun
Olur ya merak etme ama istemem dediğin şeylerin biri olur gibi 😀
İnternetten olmaz görücü usulu olsun ama tanışmana görüşmene izin versinler diyecem kelin ilacı olsa kendi başına sürer Allah dilediğini gönlüne göre versin inş.
Teşekkür ederim inşallah sen de gönlüne gore bulursun
Amin
Bende tabiki bebegim seninle tek kalp olalim gel 😊😊🥰🥰💐🌻
boş ver görücü usulü iyi bakarsın okey dersin diğer türlü tanıma zaten
Nerede yaşıyorsun ki burada görücü usulü hep var diyorsun
carsiya pazara cik.. kismetini bulursun belki bakkal falanda olur ya da dolmus soforu☺️
ee ağaç değilsin ya. olduğun yeri değiştir
Para ver hemen degistiriyim
yani bana da bi veren olmuyor. insanlar çalışıyor para için genelde ama 🤔 sizin oralar baya bi farklıymış
En güzeli ya görücü usulü
Bulursun inşallah.
sizin oralar neresi 🙂
Okudun mu? Üniversite vs
Evet
Çıkmadı mı kimse ordan? İrtibat kurabilecegin vs
Pek değil
Ne okudun? Lisans mı
Evet isletme
Sana tavsiyem kpssye 2 yıl var. Şimdiden p3 kpss'ye başla. Kütüphanede çalış. Hem atan hem kendin gibi birini bul.
İnsanlarla tanisirsin çalışırken. İlla hoşuna giden biri çıkar karşına. Hem işi hallet hem eşi 😅
Atanmak zor is 🥴
Emin ol zor değil. Eğer kpss vs düşünürsen özelden ulaş bana hesabımı silmemis olursam. Bu yolda kaşarlanmis biriyim 😅
Sana tavsiyem kpss ye el at ve çalış. Evliliğe dek gelece dair yapabilecegin en büyük yatırım bu
Evet devlete girmek iyi hos da o yolculuk beni itiyor ya sanki istemiyorum gibi kpss 🥺
Sen bilirsin. Evet zor bir yol. Ama şöyle düşün. Okumussun belli bir bakış açın var. Okumamış biriyle aranda ister istemez bir fark olacak. Kolay kolay memur vs ev kızı da almaz şu ekonomik durumda. Her şeyi geçtim devir felç resmen. Boşanma oranları ortada Allah esirgesin. Kendi ayakların üzerinde dur ki ilerde rahat edebilesin
Yasadigim yerde imkanim yok kutuphane gibi dershane gibi hos olsa da para yok. Evde De asla calismak istemiyorum ki ben evde ders çalışamıyorum zaten :((
Kitap dediğin ne ki? Fotokopi vs uyguna geliyor zaten. Sen gerçekten inanarak başla bu yıl kitap paran benden hediye olsun (birkaç ay içinde gönderirim şu sıra düzen kurma asamasindayim. Zaten kpssye 2 yıl var) seneye de uzem vs ayarlariz. Yeter ki bahanelerin ardına sığınma. İnan
Kütüphane yok mu yaşadığın yerde. Nerede yaşıyorsun köy mü
Cok teşekkür ederim cok incesin ama tanimadigin insandan ozellikle para alamam uygun olmaz ama yine de dusunmen yeter
Sanki ne parası gönderecem kitap parası yahu. Sadaka ya da kötü niyetli bir şey değil. Allah'ın izniyle bir yerlere gelirsen sen de birilerine aynı şeyi yaparsın odesiriz. Buradaki asıl mevzu kitap değil senin bakış açın. Başlamak ya da baslamamak
Hem para almazsın kitap gönderirim doğrudan. Kitap rüşvete girmez 😂
Sanal takil bence
Bi 4 yil daha veremem yillarimdan
Ben o tür kızlardan degilim amacim o degil zaten
Hiç belli olmuyor nereden çıkacağı
Bulursun
Bende
Cokmu çirkin sin
Selam aşkım
Bebi buldun hadi düğüne
:D Spor salonundan
Görücü usulü mü istiyorsun
Hayır istemiyorum tam tersi
İnternet yok görücü usulü yok
Nasıl olacak 😅
Bana bir ulaşirmisin önemli
Neden
Önemli bi ulaş işine gelmezse engellersin ablacim
Ekle beni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?