Eşimin bir akrabasının oğlu henüz 16 yaşında 😳bana (38) mesaj atıyor. Ne yapmalyım?

Çocuk tkamış kafayı bana. Seninle olmak istiyorym sadece bir kere diye mesaj atıyor engelliyorum başka hesaplardan istek atıyor sürekli. Sizce eşime söylesem mi? Ne yapsam? Annesini babasını pek tanımıyorum çocuğu da sadece bir kaç kere gördüm Facebook’tan bulmuş beni.

Eşimin bir akrabasının oğlu henüz 16 yaşında 😳bana (38) mesaj atıyor. Ne yapmalyım?
Cevapla