Arkdaşım fotograflarıma çok kötü derken sevgilim mükemmel diyo hangisine inanıyım?

bi fotografım vardı arkadaşım çok kötü dedi diye paylaşmamıştım sevgilime gösterdim gördüğüm en güzel fotografın kesinlikle buydu arkadaşın seni kıskanıyo dedi.

daha önce de bi tarzıma çok kötü demişti o şeyleri kötü hissedip bi daha giyememiştim. tekrardan giydim ve tüm arkadaşlarım bu daha çok yakışıyo dediler. kuzenim de bayıldı sakın bi daha ona sorma bana sor ben yakışıp yakışmadığını sana söylerim kıskanıyo seni dedi

o kız acaba kıskanıp mı böyle yapıyo yoksa tarzımız mı farklı

Arkdaşım fotograflarıma çok kötü derken sevgilim mükemmel diyo hangisine inanıyım?
Cevapla