Güzellik çok önemliyse manken gibi kızlar neden terk ediliyor?

Bizzat en yakın arkadaşlarımdan biri çok güzel olmasına rağmen uzun süredir sevgili olan adam tarafından terk edildi ve o adam başka bir kadınla tanışıp 1 yıl içinde evlendi. Arkadaşımın adını vermemem fakat reklamlarda vs. rol aldı, gerçekten çok güzel bir kız. 10 yıla yakın çıkıyorlardı, kız evlenmeyi çok istiyordu ama adam hep erteliyordu. Adam, hiç kızla fotoğrafını paylaşmıyordu. Şimdi o 1 yıl çıkıp evlendiği kadınla hep fotoğraflarını atıyor. (sevgiliyken de hep atıyordu) peki neden terk edildi?

Kız aldatmadı, başka bir olay da olmadı. Kız çok da seviyordu ayrıca çok da güzel. Peki niye?

Güzellik çok önemliyse manken gibi kızlar neden terk ediliyor?
Cevapla