25 yaş üstü olup sevgili ya da eş istemem diyen insanlar isteksiz ya da duygusuz mudur, bir sorun mu vardır sizce?

Atıyorum 30 yaşında ve evlilik de istemem sevgili de diyor. Tek yaşıyor falan. Hayat arkadaşı istemiyor

25 yaş üstü olup sevgili ya da eş istemem diyen insanlar isteksiz ya da duygusuz mudur, bir sorun mu vardır sizce?
Cevapla