35 - 40 olup bekar olan insanlara üzülüyor musunuz?

Ben önceden o insanları kimsenin istemediğini,

Evde kaldıklarını filan düşünürdüm.

Ama görüyorum ki böyle bir toplumda evlenmek değil, evlenmemek daha büyük başarı imiş 😀 kör topal da olsa herkes birini buluyor ama secici insanların işi cooook zor.

35 - 40 olup bekar olan insanlara üzülüyor musunuz?
Cevapla