Ben önceden o insanları kimsenin istemediğini,
Evde kaldıklarını filan düşünürdüm.
Ama görüyorum ki böyle bir toplumda evlenmek değil, evlenmemek daha büyük başarı imiş 😀 kör topal da olsa herkes birini buluyor ama secici insanların işi cooook zor.
Ben önceden o insanları kimsenin istemediğini,
Evde kaldıklarını filan düşünürdüm.
Ama görüyorum ki böyle bir toplumda evlenmek değil, evlenmemek daha büyük başarı imiş 😀 kör topal da olsa herkes birini buluyor ama secici insanların işi cooook zor.
Çocuk istemeyen insanlar için evlenmek saçmalık. Eninde sonunda birbirinizden sıkılacaksınız. Birlikte yaşayın gittiği yere kadar. Sonra hadi yolun açık olsun diyip medenice ayrılırsınız. Mahkemelerle uğraşmaya ne gerek var nasıl olsa ayrılacaksınız bir gün.
Cevap
8Cevap
benimde evlilige niyetim yok amacim secicilik degil. rahatligi cok seviyorum mesela biriyle uyucam horlar diyelim en basiti kafayi yerim dunyanin en iyi en guzel kizi olsun.
Tercih meselesi çoğu kişi insanlardan korkuyor artık. Evlilikten uzak duruyor
Üzülmüyorum tabiiki, en doğrusunu onlar yapmış diyorum helal olsun diyorum
Yok neden üzüleyimki. tercih meselesi
Hayır.
Herkesin hayatı kendine 😂
Çok seçici biriyim çok
Kader deme hiç bir şey için geç değil
Onlar adına mutlu oluyorum evlilik sefalettir
Bu sitede gördüğum en haklı paylaşım
Ee şartlar zor artık😁
Kendileri istemiştir üzülmüyorum
O öyle değil işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?