Birinin engelini açmak ; sizce gel bana yaz demeye davet midir? Yoksa seni artık takmıyorum mu demektir?

Sizce hangisi? Karşı taraf hangisini daha çok düşünür?
Birinin engelini açmak ; sizce gel bana yaz demeye davet midir? Yoksa seni artık takmıyorum mu demektir?
Cevapla