İşe yeni başladım patronum hergün beni eve bırakmak istiyo kabul edeyim mi?

1 hafta oldu başlayalı hergün eve ben bırakırım seni diyor ben kabul etmiyorum hiç, kabul edeyim mi? benden 4 yaş büyük ve evli falanda değil, bana yürüdüğünü hiç hissetmedim gayet efendi ve düzgün biri sadece kibarlıktan öyle teklif ediyor ama güvenebilir miyim bilmiyorum
İşe yeni başladım patronum hergün beni eve bırakmak istiyo kabul edeyim mi?
Cevapla