Haksız mıyım lütfen yorumlar mısınız çok sevdiğim birinden uzaklaştım?

Erkek arkadaşım bugun rahatsızdı, asker hemde dağdaydı full egitimdeydi. Cok yorulmus hasta ben aradım onu biraz hevessiz konustu gorusuruz dedi bir seh demeden kapattim yuzune. Sonra tekrar aradım aklım sende kalıyor dedim haber ver dedim madem aklın bende kalıcaktı yuzume nasıl kapatırsın g.. zekalı dedi. Normalde cok sinirli bana karsi cok iyiydi. Uzuldum biraz, daha da aramayi düşünmüyorum. Neyse mesaj attı sucladi beni. Senle mi ugrasicam sq dedi. Ben hi kufur etmedim, dilerim pisman olur dilerim..
Haksız mıyım lütfen yorumlar mısınız çok sevdiğim birinden uzaklaştım?
Cevapla