Hiç tanımadığım, merhabam dahi olmayan birine nasıl açılabilirim?

Bi mağazada çalışıyorum ve üst katımda atm var, aylardır bir kişi dikkatimi çok çekiyor. Her gün görüyorum anladığım kadarıyla avmnin yan bloklarında birinde çalışıyor veya şirket şahibi. Her gün atmye çıkıyor önümden geçiyor. Liseli platonik aşıklara döndüm. Hiç cesaretim yok konuşmaya etmeye adını dahi bilmiyorum. Nasıl diyaloga geçeceğim? Evli olma riski de var. Çünkü hiç tanımıyorum, yani öyle bir şey yapmam gerekiyor ki hem kendimi rezil etmeyecek çünkü her gün görüyorum, hemde bekar değilse bile kendimi küçük düşürmeyeceğim bir tepki gelsin. Yardımcı olun yaa ne yapayım sizce
Hiç tanımadığım, merhabam dahi olmayan birine nasıl açılabilirim?
Cevapla