Bakalım kimler neler karıştırıyor 🧐
Benim; Aşkım benim için doğurmuş bu kadar mı gidiyor gibiyim o ayrı bir trajikomik bu kadar çok geç kızlar mobil 😂
Bakalım kimler neler karıştırıyor 🧐
Benim; Aşkım benim için doğurmuş bu kadar mı gidiyor gibiyim o ayrı bir trajikomik bu kadar çok geç kızlar mobil 😂
Aşkım benim gibi bir çok kişi var ama ben çok yoruldum pestilim çıktı ve bu nedenle her zaman olduğu gibi bugün de aynı şekilde para kazanmak için neler yapmadık 😂😂😂
Yeter bu kadar, sonu gelmiyor bunun😂😂😂
Hayat hikayeni yazdın gibi 😄
Hiç sorma ya sonu gelmek bilmedi😂😂
Teşekkürler Bi'Bot : )) Sen de olmasan soru sahibinin eig seçeceği yok😂
Hastayım hasta halim yok kolum ağrıyo nasıl eig vereyim🤧😄
Geçmiş olsun : ))
Geçmiyo işte ben burada öleyim sen saatlerce spor salonunda takıl🤒
Az ye biraz😂
Sende benim yemeğime taktınn djdj
Tamam çok ye o zaman😂
Cevap
10Cevap
Aşkım benim bir tane daha vardı ya o yüzden ben sana bir şey yapmadım
tövbe est 🧘♀️
Bi tane daha vardı derkenn sjsjdj
İki tane aşkım varmış demek ki shjsah
kusura bakma çok güldüm 😂😂
@Sleepy_Girl gül tabii :D bende tıkladıkça güldüm ahjdaj
😂❤
Aşkım..
<boşluk>boşluk>boşluk>
Hiçbir şey çıkmadı..
İçin geçmiş seninnn
Aşkım benim ya da kötü bir şey yok artık ya da kötü bir şey yok artık ya da kötü bir şey yok artık ya da kötü bir şey
Buga girdi ulaa ahah
Aşkım benim için üzülme herkes gider mi gider o parayla gezer bu kadar mı gidiyor gibiyim o ayrı bi daha
Ben ne diyorum djdjd
Hahah 😂😂
Aşkım benim aşkım benim aşkım benim sana olan ilgimin farkında olmadan yaptıkları bu şekilde yetiştirmiş 🤣🤣🤣🤣
Aşkım diye nereye yazacağız.
Bu mu🙄
Kalbime novel kalbimee
🤦🏻♀️
Görüşlere baksaydın diğet🙄
Zekanı sorguluyorum şu an 1 sn
Fazla bile geldi sankiii yordun yaa
Sohbeti böyle mi uzatıyorsun😄
Aşkım ya ben de seni çok özledim aşkımı çok seviyorum 😂
Aşkım sjsjs böyle bir şey var mı yok mu bu kadar basit bunu beğendi bir şey var
Aşkım detayda ne yazdığını anladıysam Arap olayım
Aşkım sadece film izlicez ya da arama yapabilirsiniz merhaba ben de seni çok seviyorum 😂😂
Aşkımız bir gün olsun bugün çok mutluyum çok teşekkür ederiz hocam ☹
Aşkım benim ya da ivedik merhaba puan için için çok önew3
Aşkım ben ve benim çıkıyor 😂
Aşkım ben de uyuyorum şimdi de seni çok seviyorum biliyorsun dimi merhaba ve 6'dır merhaba ve 6'dır
Aşkım cidden sen ilksin :D
Aşkım ben sana haber veririm bu çıktı
"Aşkım nasılsın" çıkıyor bende. 😊
Aşkım hadi sen ))
Aşkım benim
Aşkım ben
naber aşkooo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?