Kız ara verelim dedi ve 3 hafta sonra böyle bir şey yaptım. Sizce doğru mu yapmışım?

Sevgilim, sürekli kavga ediyoruz ara verelim dedi ve her yerden engelledi. Hergün farklı numaralardan aradım, hepsini engelledi.
En sonunda başka kadınla özel fotoğrafımızı ona attım.

Kız delirdi.
Sanki, gözünün önünde facia yaşamış gibi böğüre-böğüre ağlamaya başladı. 1 gün sonra ağlamaktan sesi kısıldı. 3 gün ağlamakları kesmedi.

Madem bu kadar seviyordu, neden bana bunu yaptırdı?

Kız ara verelim dedi ve 3 hafta sonra böyle bir şey yaptım. Sizce doğru mu yapmışım?
Cevapla