Yolda yürüyordum.2 kız durduk yere gülüyolardı ben yanlarından geçmeden önce. Bende yanlarından geçince gülmeye devam ettiler. Bende bana güldüklerini düsündüm yanlarına gittim kıza. bir sorun mu var dedim kız kafasını eğdi yüzüme. bakarak konuşamadı. bile. biseylrr dedi ama. tma. anlamadim. sonra gittiler
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bi sorun yokmuş demek ki
Bana güldüler gibi geldi ne biliyim
kendini öküz gibi göstermişsin.
He
Sana guluyolardir
Ben yanlarından geçmeden önce de gülüyolardı
Seni gorup gülmüşlerdir
TM bana güldüler
Komik bi tipin varsa normal
Güzel olduğumu söylerler. Bilmiyorum. komiktir belkide bilemem
Demekki degilsin
Olabilir.
Evet bende oyle
😅 tamam
Ne kastin şakalasioz surda 😂 cok bunaltici burdakiler
Lunaparka gidebilirsin iyi geleceğini düşünüyorum
Lunapark mi kalabalik sevmem
Anlıyorum.
Anlamiyosun
Pekala.
Nokta koyunca noluyo bro
Ya bı git işsiz gibi yorum atıp duruyorsun.
Ne agladin mk
Sjzjzmxmnxmxmmxmxmxkx kitap oku kitap alık
Seni kitap diye okurum andaval seni
😅😅😅😅😅 bak sennn sen okumak nedir bilir misin ki ahahahha
Bilirim sen beni nerden taniyosunda yargilayabiliyosun kitap okuyan bi insan boyle cahilce bi hareket yapmaz
Kes
Icinde kalir kizim bos yapma
Sapık mısın lan ne diyorsun sen
Sapık olsam seninlemi konusurum kezban
Ondan mı sabahtan beri kene gibi yapıştın gitmiyorsun ezik.
Dasak geciom kizim bos zamanimi bos seylere ayiririm
Aynalama yapmana gerek yoktu
Cumle kurmayida bilmiyosun ben gider sıkıldım
Anlayacak kapasite lazım o söze. Kendine saygın varmış tebrikler.
Anlamam icin once konusmayi bilmen lazim arapca bilmiom
Tamam
Burnunda sümük vardır
Sen şaka mısın ya profil fotografindan belli tipsiz olduğun. kimse sevmemiş seni ondan böyle yorumlar yapıyorsun galiba üzücü...
Evet tipsizim de sevenim çoktur. Senin yaşından fazlada sevgilim olmuştur 🤣
Yaptığın yorumdan belli zeka seviyen kanka senle sevgili olanlara çok aldanma seni kullanmak için sevgili olmuşlardır senle de sen bilirsin gene de:D
Evet canım kanka napim 🤣 benim kullanılacak tek bı şeyim var onuda söyletme. Troll yaptığımı anlamayacak kadar zekisin sende aslan parçası
Tm en m'l sensin kanıtlamak için uğraşma artık teşekkürler wjzndnsmxmmdm senin gibi iki kelime haznesine sahip insanlar eğlendiriyorsunuz beni saol kanka ailen sevgi vermemiş gerçi sende haklısın. Yoksa bir insan niye böyle bir yorum yapar zavallısın aslında eglencelindegil 😏 acıdım. bi sana
Ya 2 dakikada hayatımı yazdin maşallah kafanda ne güzel kuruyosun 🤣🤣. Kesin regl sin sen
Cevap veremediğine göre haklıyım böyle kötü yorum yapan kişilerde özgüven sorunu ve sevgisizlik yatıyor zaten yazık😏
Ya neye cevap veriyim ailem eldivenle mi seviyodu diyim sana 🤣 haklısın haklısın haklısın ben haksızım özür diliyorum senden tüm kalbimle. Ayrıca özgüvenim gayet yerinde. Regl sin ama doğruyu söyle
😅😅😅😅 g#rizekalı cidden bu. TM knk sensinn hadi git şimdi sjdjndmxnx
Neye kızdinki anlamıyorum insanı bişey değilmi burnunda sümük olması 🤣 farketmemissindir belki. Bak mesela bende dükkan acık geziyorum eve gelince farkediyorum insanlık hali yani. Tabi sen kadın olduğundan sümük üretmez vücut hatta pembe si@ciyosundur biliyorum. Neyse pişman oldum bı sümuk vardır dedik nerelere geldik gidiyorum ben
Defol git lan artık yüzsüz gibi yazıyor hala kendine sayginda mi yok g#rizekalı hoşuna mı gidiyo kötü söz yemek gururun olsa gülmezsin o kadar kötü söze zaten karaktersiz pislik
Allahın sapığı bela oldu lan başıma hadi ordan git
Pislik terbiyesiz. kardeşim
kardeşim
O*****ç
Kötü sözunu takmıyorum ki öyle olmadığını biliyorum çünkü yazma bunun altına bende yazmam. Sapık babandir. İnşallah otobüste altına yaparsın
Sen bela oldun ben değil sümüklü böcek
S##ktir git lan se#refsiz O###ç ne biçim. bir yüzsüzsün yetersiz ezik. tipsizi. Bura benim sayfam ben değil sen gideceksin
Ergen b*yinsizi
Az önce benim kelime hazineme laf ediyodun seninki küfürden ibaret. Aile sevgisi görmemiş sevilmemis olan belli oldu hadi bb shgshahahhahahahahahahhaha ezik
Ezik olduğunu ve ozguvensiz olduğunu sabahtan beri belli ediyorsunda kabullenemiyosun kendini kucuk düşürdün sadece.👎 en son sözü ben söylerim. sen gideceksin burdan
Beynin olsa normal konuştuğumda cevap verebilecek zekan olurdu zaten
Ya sen benimle ne zaman normal konuştun
Kabul ediyorum ezik ve özgüvensizim tamam
Sus artik
O.###ç tipsizi
Gayet yakışıklym
Son sözü ben söylerim s#ktir git
Sen git
Lan canım burada milleti sinir etmek için uğraşacağına gitde kitap oku biraz andaval zekânı geliştir
Canım değil s###lak dedim onu da bı taraflarindan algılama
Teşekkür ederim canım dediğin için bilader. Sen benim ne olduğumu biliyomusun bilmiyosun zeka lafı yapma bana o yüzden hiç. Gayet iyi bı konumdaym hayatta. Sen neyi başarabildin ki bana nasihat veriyosun. Kitap okusan bu kadar küfür etmez seviyeli bı insan olurdun
Allah b#lani verir inşallah geberirsin
Yiyorsa normal hayatta böyle sapıklık. konusta görüyüm ağzını yüzünü yamulturlar senin ezik ozguvensizi
Lan versen seni zkmem kendine gel bidaha sapık deme 🤣 kılıksızın tekisin kesin. Ayrıca kimsenin ağzımı yüzümü yamultabilecegini düşünmüyorum varsa gönder bakım tanimiyosun insanları konusuyosun
Sen Çok yaşa
Ge b er dedim
Terbiyesiz herif. senin ananı ters düz çok yapmışlar ki senin gibi bir o##ruspu çocuğu çıkmış. senin profilinden konuşmalarından belli kenar mahalle dilberi olduğun benim laflarımi. bana satma. sanalda böyle ötersin yiyorsa gerçek hayatta böyle davran başta anlamistim senin ne kadar özgüvensiz olduğunu zaten
Ya yaz özelden adres vercem sonra pişman olursun ama 😅
Psikolojik sorunlu hasta.
Sümüklü böcek
Çocuk ya daha bu şu salağa laf anlatıyorum
Emzirsene çocuğu o zaman çocuk dediğin boyunca çocuk verir eline
Neyse daha yazmicam bu sondu hakkını helal et ben gidiyorum
Terbiyesiz ne olduğunu belli ettin senle ugrasamicam daha fazla