Kızların yanına gidip bu şekilde hesap sorarak doğru yaptım mı sizce?

Yolda yürüyordum.2 kız durduk yere gülüyolardı ben yanlarından geçmeden önce. Bende yanlarından geçince gülmeye devam ettiler. Bende bana güldüklerini düsündüm yanlarına gittim kıza. bir sorun mu var dedim kız kafasını eğdi yüzüme. bakarak konuşamadı. bile. biseylrr dedi ama. tma. anlamadim. sonra gittiler

Kızların yanına gidip bu şekilde hesap sorarak doğru yaptım mı sizce?
Cevapla