Sizce konuyu açmak için benden mi bekliyor zamanımı bekliyor?

İlişkimiz 1 yıl oldu bu ay dolacak ben 24 o 34 onun şeker rahatsızlığı var benden saklıyor. Daha önce bi kez evlenmis iki yıl evli kalmış çocuğu yok çok çocuk istediğini duydum. Ailesi biraz zor bi aile yanlarinda telde bile konusamiyor bize göre kültürlü insanlar meslek sahipleri :( Benim ailemi soruyor aynı ortama falan girmek istedi ama hiç evlilikten konuşmuyoruz. Benim bebek paylasimlarimi vs begeniyor yaş farkı bizim için sorun değil ama bazen garip geliyor diyor sizce evlilik için benden mi adım bekliyor çekiniyor mu?

Sizce konuyu açmak için benden mi bekliyor zamanımı bekliyor?
Cevapla