Sevgilimin arabası olduğu halde bi kere bile binmedim buluşmaya hep otobüsle geliyor ayrılmalı mıyım?

Ya otobüse binmek istemiyorum 1 saatlik yol ve bunalıyorum ortak yerde buluşuyoruz ama dışarda nerde oturabilirizki ya arabasıyla gelse gezsek otursak araba babamda diyo babasının eyakları rahatsızmış o sürüyomuş koçaman adam ama hala çocuk gisi ailesinden korkuyo ben böyle istemiyorum ayrıca çok bakımsız ama beni çok fazla seviyo

Sevgilimin arabası olduğu halde bi kere bile binmedim buluşmaya hep otobüsle geliyor ayrılmalı mıyım?
Cevapla