Hiç öpüşmedim. Tanıştığım erkekler niye inanmıyor?

Ya biriyle tanışıyorum mesela geçmişimde yakınlaşma vs soruyor. Ben yok deyince de inanmıyor. Niye her kız öpüşmek zorunda mı? Anlamıyorum cidden. Niye inanmıyorlar?

Hiç öpüşmedim. Tanıştığım erkekler niye inanmıyor?
Cevapla