Erkek arkadasımın ailesi beni evlerine cağırdı onlardan çok tiksindim :( Bir daha gitmesem ayıp olur mu ya?

Ben 4+1 800 metre kare evde oturuyorum İstanbul Silivri bölgesinde. Erkek arkadaşım Balat'ta oturuyor ailesiyle. Balatı bilen var mı bilmiyorum genelde yoksul mahallesi diye geçer. Nisan ayından bu yana ilişkimiz var. Ailesine anlatmıs beni onlarda demişler bu hanım kız kimmiş görelim filan. Neyse canlarım ben kıramadım gittim ama evlerinde bir tane eşya yok çok bakımsız insanlardı pasaklılardı. Mobilyalar eski mutfak dolabı eski tv bile yok. Sordum hatta niye tv yok dedim biz izlemiyoruz dediler. Yemek yerken midem bulandı evde koku vardı tavanlar siyah gibiydi rengi değişmişti. Bir daha gitmesem ayıp olur mu? Yaşlar ben 27 o 33 yasında.

Erkek arkadasımın ailesi beni evlerine cağırdı onlardan çok tiksindim :( Bir daha gitmesem ayıp olur mu ya?
Cevapla