Erkek arkadaşım mesajlarımı gördü beni dövdü tehdit etti, özür dilesem iyi hisseder miyim?

Erkek arkadaşımla iki senelik uzak mesafe birlikteliğimiz oldu. Birbirimize son derece aşıktık ve o benim hayatımda ilk ve son birlikte olduğum kişi oldu. Bir kaç günlük bana maddi destek olan birisiyle tanıştım kesinlikle o kişiyle bir birlikteliğim olmadı ya da uygunsuz mesajlarım olmadı ve maddi olarak çok zor durumda kaldığım için bir gençlik hatasıyla önemsiz görüp konuştum. Hayatımda ilk defa yaptım onuda beceremedim. Son buluşmamızda telefonumda mesajlarımı gördü ve o gün beni dövdü tehdit etti. Acıma duygusu yoktu onu o gün hiç tanıyamadım çok büyük bir travma yaşadım. Ailem bana hiç şiddet göstermemiş küfür bile duymadığım bir evde büyümüştüm. Bana el kaldırması yerlerde tekmelemesi ağrıma gitmişti hala en büyük acım en çokta sevdiğim birisiydi bunu yapan. Sonrasında Hayatımı mahvedeceğini söyledi. Mesajlaştığım kişinin bana karşılıksız hediye olarak aldığı çok pahalı telefonu erkek arkadaşım en son kendisine vermem için şantaj yaptı. Fotoğraflarımı herkese atacağını o yüzden vermemi istedi. O gün o evi terk ettim ve çok büyük korkuyla her şeyi aileme kendi hatalarımla birlikte olduğu gibi anlattım. Ailemle aram kötü oldu, annem çok ağladı. Telefon numaramı değiştirdik, hesaplarımı kapattık bana ulaşabileceği bir yer bırakmadık ve hemen ona darp raporuyla uzaklaştırma aldırdık. Anlattığım kadar basit ve kolay olsa keşke her gece ağlıyorum çünkü o benim ilkimdi ve en ufak bir hatamla bana böyle şeyler yaşatıp beni başta aileme karşı mahçup etmesi zoruma gitti. Bir yandan sürekli kendimi suçluyorum. Çok güzel bir şeyi mahvettiğim için ona bunu mecbur bırakmış gibi hissediyorum. Bana canım gibi bir kelime bile kullanmayan bir insanın böyle şeyler yapmış olmasına bir yanım hala inanamıyor. Sizce son defa ona bir özür mesajı atarsam iyi hisseder miyim. İnanın ne uyuyabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum sürekli ağlıyorum, günden güne ölüyorum.
Erkek arkadaşım mesajlarımı gördü beni dövdü tehdit etti, özür dilesem iyi hisseder miyim?
Cevapla